ده ست خوش بؤ ئه م بابه ته جوانه هيوا دارم به رده وا م بيت
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » دهگێرنهوه دهلێن.................... » وهڵامی نوێ بنووسه
هەموو خانە نووسراوەکان بە قەڵەوی پێویستە پڕبکرێنەوە پێش ناردنی فۆرم
ده ست خوش بؤ ئه م بابه ته جوانه هيوا دارم به رده وا م بيت
24
دهستهكانت خۆش بێت خواجهزات بداتهوه..........
دهستهكانت خۆش بێت خواجهزات بداتهوه
سڵاو
دهستت خۆش بۆ نووسینهوهی ئهم چیرۆک و ههم ئامۆژگارییه بژیت بهردهوام به بیرمان بێننهوه ئهوهی ئهم
سهرگوزهشتهوه ئهو گیڕانهوانهیان لهلایه .
24
سهرچاوه کتێبی : چیرۆکی رهوشته جوانهکان
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » دهگێرنهوه دهلێن.................... » وهڵامی نوێ بنووسه
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]