ده ست خؤش:lol:
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » سهلاَحهددینی ئهییووبی بناسه » وهڵامی نوێ بنووسه
هەموو خانە نووسراوەکان بە قەڵەوی پێویستە پڕبکرێنەوە پێش ناردنی فۆرم
ده ست خؤش:lol:
سوباس بوتوش
سوباس بوخوا باشانيش تو
به خيرهاتى
:/:/:/
سلاو هاوريئان جؤنن باشن
ده ست خؤش
سلاو هاوريئان جؤنن باشن
ده ست خؤش
سلاو ئاواتم بوو جاريك بابه تيكم جيكير بكريت ئاواته كم هاته دى زور سوباس بوتو كابتن كيان دةستى توش خوش كاك سه هةندى كول
ههروهها منیش بابهتهکهم زۆر پێ جوان بوو ، لهبهر ئهوه جێگیرم کرد.:)
دهستت خۆش بێت بۆ ههڵواسینی ئهم بابهته گرنگه، پێم باشه دهستهی بهڕێوهبردن "جێگیری بكهن".
سوباس
کاک کۆسرهت دهستت خۆش بێت بۆ دانانی ئهو بابهته له بارهی ئهو کهڵه پیاوه که سهرکردهیهکی کوردی موسڵمانه ، بۆ ئێمه جێگای شانازییه.
برا گیان ههر بهم شێوهیهی که من بۆم چاک کردووی سهرچاوهی بابهت بنووسه.
SanyNaseh نووسی:ئـاگـهداربه ! تكایه سـهرچــاوه بهلینك دامهنێ كاك كۆسرهت له یانه قهدهغهیه
به خوا مه به ستم ريكلام نيه
منیش دهزانم مهبهستت ریكلام نیه بهڵام لینك دانان له یانه قهدهغهیه
دهتوانی وهك لینك نهی نوسی بهشێوازێكی دیكه بینوسه بهس لینك نهبێت
ئـاگـهداربه ! تكایه سـهرچــاوه بهلینك دامهنێ كاك كۆسرهت له یانه قهدهغهیه
به خوا مه به ستم ريكلام نيه
ئـاگـهداربه ! تكایه سـهرچــاوه بهلینك دامهنێ كاك كۆسرهت له یانه قهدهغهیه
16
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » سهلاَحهددینی ئهییووبی بناسه » وهڵامی نوێ بنووسه
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]