دهست خۆش بابهتێكی بهسود بوو
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » دهست بهرزکردنهوه لهدوایی نوێژ ؟؟ » وهڵامی نوێ بنووسه
هەموو خانە نووسراوەکان بە قەڵەوی پێویستە پڕبکرێنەوە پێش ناردنی فۆرم
دهست خۆش بابهتێكی بهسود بوو
سوپاس.....................
DESTAKANT XOSH ZOR JWAN U BESWDA
سوپاس بۆ ئێوهی بهرێز....................
خۆشحال که بابهتهکانم به دلی ئێوهیه
ئێوهش له دوعایی خێر بێبهشمان نهکهن
dast xosh kaka one xowwa jazae xert batawa
walla awana dlxosh abm ka babatakant abinm
bo mn zor sud baxsha
ئهوهی زیاتر دڵخۆشكهره ئهوهیه كه ئهم بابهتانه ههوڵی خۆتن..
زۆر زۆر سودبهخش بوو .. خوا پاداشتت بداتهوه
دةست خؤش جوانة...
دةست خوش بس من تينةكةيشتم مانايى نابى له نويزى واجب ده ست به رزكةيةوة
dast xosh xwa jazae xert bdatawa
دهست خۆش خوا پاساشتت بداتهوه
24
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » دهست بهرزکردنهوه لهدوایی نوێژ ؟؟ » وهڵامی نوێ بنووسه
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]