سوپاستان دهکهم ، هیوادارم سودی لێوهرگرن.
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » با بەیەكەوە گەنج بینەوە . . . » وهڵامی نوێ بنووسه
هەموو خانە نووسراوەکان بە قەڵەوی پێویستە پڕبکرێنەوە پێش ناردنی فۆرم
سوپاستان دهکهم ، هیوادارم سودی لێوهرگرن.
dast xosh inshalla gwe agrm
دةست خوش ماموستاصباح كفرى حافظ قورئانه زورزيره كه هةربزى
ئمم ، کارێکی زۆر باشت کرد که لێرهت ههڵواسی ، دهستت خۆش بێت کاک سهههند ، خوای گهوره پاداشتی خێرت بداتهوه..
زۆر حازم داکرد گوێم لێ بێت بهلام خهتهکهم زۆر خاوه:(
بهڵام بهدڵنیایهوه کاتێکی تر گوێ ی لێ دهگرمدهستت خؤش بێت......
إنشاءالله خهتهکهت باش دهبێت و دهتوانی گوێی لێ بگریت.
سوپاس سهرت خۆش بێت . . .
زۆر حازم داکرد گوێم لێ بێت بهلام خهتهکهم زۆر خاوه:(
بهڵام بهدڵنیایهوه کاتێکی تر گوێ ی لێ دهگرم
دهستت خؤش بێت......
"با بەیەكەوە گەنج بینەوە" ناونیشانی زنجیره وتارێکی بانگخواز مامۆستا (صباح كفری)ــه ، من سودی زۆرم لێی وهرگرتووه ، هیوادارم ئێوهی بهڕێزیش گوێ لێبگرن و سودمهندبن.
چهند بهشێکه ، دهتوانن ڕۆژانه بهشێک یان زیاتر گوێ لێ بگرن چونکه ههر بهشێک زیاتر له 30 خولهکه، گوێگریبن دڵنیام سودی دهبێ! . .
1
2
3
4
5
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » با بەیەكەوە گەنج بینەوە . . . » وهڵامی نوێ بنووسه
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]