ده ست خوش زانيارم له سه ر هه نديكيان هه بوو
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » ئایا زانیاریت لهم شتانهی قورئان ههیه؟ » وهڵامی نوێ بنووسه
هەموو خانە نووسراوەکان بە قەڵەوی پێویستە پڕبکرێنەوە پێش ناردنی فۆرم
ده ست خوش زانيارم له سه ر هه نديكيان هه بوو
زۆرررررر سوپاس گوڵهکانم بژی
پێشتر ئهمهم بیستبوو،بهڵام ههمووم لهیاد نهمابوو
سوپاس بۆئهوهی دووباره بیرت خستمهوه..دهست خۆش:)
زؤؤؤؤر بةسود بوو دةس خؤش سةركةوتو بى كاك يادكار
زۆررررررر سوپاس بۆ ئیوهی گوڵ هیوادارم سودی ههبوبێت بژی
ئةمة هه مووي كةورةي و زاناي خواي كةورة نيشان دةدات
دةست خؤش هه ر بزيت
پێشتر ئهمهم بیستبوو،بهڵام ههمووم لهیاد نهمابوو
سوپاس بۆئهوهی دووباره بیرت خستمهوه..دهست خۆش:)
رابهر نووسی:
16
zor ba swd bo brakam xwae gawra jazay xer bdatawa ![]()
ده س خؤش به قوربان زؤر به سوده
زانیاریهكانت زۆر بهسوودن ده سته كانت خۆش جزاك الله خیرا
زۆرررررر سوپاس گوڵهکانم بژی
16
16
سوباس بو ئةم زانياريه دةست خوش
سوپاس بهقوربان بژی
dast xosh walla zor ba sud bun
24
وهرگیراوه
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » ئایا زانیاریت لهم شتانهی قورئان ههیه؟ » وهڵامی نوێ بنووسه
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]