24
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » ههمهڕهنگ » ڕۆژێك ناشیرینی و جوانی بهیهك گهیشتن!!... » وهڵامی نوێ بنووسه
هەموو خانە نووسراوەکان بە قەڵەوی پێویستە پڕبکرێنەوە پێش ناردنی فۆرم
24
زۆر ڕاسته دهستهكانت خۆش
zor supas desti ewash xosh
دةستت خؤش بيت ... بةردةوام بة
ده ست خوش زور به واتابو
مهگهرێ به دوایی جوانی دهرهوه لهو کهسهی که خۆشت دهوێ
رۆژێک " جوانیی " و " ناشرینی " له کهناری دهریا بهیهک گهیشتن . ئهو دووه بهیهکتریان وت " وهره لهناو دهریا مهله بکهین !؟"خۆیان رووت کردهوه و لهئاودا مهلهیان کرد ، ههندێکی پێچوو ناشرینی گهرایهوه کهنارهکه و جلهکانی جوانیی پۆشی و رۆیشت ! جوانی له دهریا هاته دهر و جلوبهرگهکهی نهدۆزیهوه .... شهرمی له جهستهی رووتی خۆی کرد و بهناچار جلی ناشرینی لهبهر کرد و کهوته رێ بۆ گهران بهناو سروشتدا !؟
تا ئهم سهردهمهش مرۆڤهکان ئهم دووه لێک جیا ناکهنهوه . بهڵام ههندێ که سيش ههن که روخساری جوانیی دهبینن و وێرای ئهو جلوبهرگهی لهبهری دایه دهیناسنهوه ..لهم ژیانهدا زۆرن ئهو جوانیانهی که ناشرین دهنوێنن و ئهو ناشرینیانهی که جوان دێنه بهرچاو.
یانەی سەرهەنگ موحسین » ههمهڕهنگ » ڕۆژێك ناشیرینی و جوانی بهیهك گهیشتن!!... » وهڵامی نوێ بنووسه
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]