بارك الله
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » ژیانی هاوسهری و پێش سهرجێی و لهکاتی سهرجێ و دوایی سهرجێی چ بکرێ؟؟ » وهڵامی نوێ بنووسه
هەموو خانە نووسراوەکان بە قەڵەوی پێویستە پڕبکرێنەوە پێش ناردنی فۆرم
بارك الله
دةستةكانت خوش بابةتيكى زوربةسوودة
دهستت خوش خوا پاداشتت بداتهوه ان شاءالله
بابهتی لهم جۆره پێویسته و هیچ كاتیش مایهی شهرم نیه ..
دهست و پهنجهكانت خۆش .. بهختهوهربیت
24
16
بابهتێکی زۆر جوانت ئامادهکردوه..بهردهوامبیت لهم بابهتانه بۆئهوهی زیاتر سوودت لێ وهرگرین
ماندوونهبیت
هه ربزى بابه ته كه ت زؤر جوانه ده ست خؤش بيت ئه وه نده ى تر جوانتر بوو به لامه وه كه بينيم
خؤت ئه م بابه ته ت ئاماده كردووه سه ركه وتووبيت به سووده
.gif)
24
24
24
24
24
24
24
24
24
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » ژیانی هاوسهری و پێش سهرجێی و لهکاتی سهرجێ و دوایی سهرجێی چ بکرێ؟؟ » وهڵامی نوێ بنووسه
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]