بابهت: ژیانی هاوسهری و پێش سهرجێی و لهکاتی سهرجێ و دوایی سهرجێی چ بکرێ؟؟
.gif)
24
24
24
24
24
24
24
24
24
دەڵێم: دڵ شێت بووە
دەست و پێ چ بکا؟!

تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » ژیانی هاوسهری و پێش سهرجێی و لهکاتی سهرجێ و دوایی سهرجێی چ بکرێ؟؟
پهڕه 1
.gif)
24
24
24
24
24
24
24
24
24

بابهتێکی زۆر جوانت ئامادهکردوه..بهردهوامبیت لهم بابهتانه بۆئهوهی زیاتر سوودت لێ وهرگرین
ماندوونهبیت
16
24

بابهتی لهم جۆره پێویسته و هیچ كاتیش مایهی شهرم نیه ..
دهست و پهنجهكانت خۆش .. بهختهوهربیت
دهستت خوش خوا پاداشتت بداتهوه ان شاءالله
دةستةكانت خوش بابةتيكى زوربةسوودة
بارك الله

پهڕه 1
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » ژیانی هاوسهری و پێش سهرجێی و لهکاتی سهرجێ و دوایی سهرجێی چ بکرێ؟؟
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]