dalya_soz نووسی:
دةستةكانت خؤش بيت ئةزيزم بةسودة
سوباس .........
خوشحالم بةبةزداريت
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » وانةى يازدةيةم: نيشانةكانى مونافق » وهڵامی نوێ بنووسه
هەموو خانە نووسراوەکان بە قەڵەوی پێویستە پڕبکرێنەوە پێش ناردنی فۆرم
دةستةكانت خؤش بيت ئةزيزم بةسودة
سوباس .........
خوشحالم بةبةزداريت
دةستةكانت خؤش بيت ئةزيزم بةسودة
جاوةكةمى برام.......ز
دةست خوش به سوده
16
ئامادةكردنى :شةرةفخان
سةرجاوة ناميلكةى سى نيشانةكانى مونافق
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » وانةى يازدةيةم: نيشانةكانى مونافق » وهڵامی نوێ بنووسه
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]