1

بابه‌ت: وانةى يازدةيةم: نيشانةكانى مونافق

16


ئامادةكردنى :شةرةفخان
سةرجاوة ناميلكةى سى نيشانةكانى مونافق

2

وه‌ڵام: وانةى يازدةيةم: نيشانةكانى مونافق

دةست خوش به سوده

گه‌وره‌ بوون ئه‌و تابلۆیه‌ بوو كه‌ هیچ كام له‌و ڕه‌نگانه‌ى تێدا نه‌بوو كه‌ به‌ منداڵى خه‌ونم پێیانه‌وه‌ ده‌بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنى......!!

3

وه‌ڵام: وانةى يازدةيةم: نيشانةكانى مونافق

جاوةكةمى برام.......ز

4

وه‌ڵام: وانةى يازدةيةم: نيشانةكانى مونافق

دةستةكانت خؤش بيت ئةزيزم بةسودة

http://www.orkutguys.com/comments/beautiful/images/beautiful.gif
ئێستاكه تۆ، له من ونى منيش له تۆ،دورو وونم!
پێوانه‌ى رێگاى نێوانمان چه‌ند بستێكه ،
نه خۆزگه‌م ده‌ستى پێده گات نه‌ده‌نگم ده‌گاته لات!

5

وه‌ڵام: وانةى يازدةيةم: نيشانةكانى مونافق

dalya_soz نووسی:

دةستةكانت خؤش بيت ئةزيزم بةسودة

سوباس .........
خوشحالم بةبةزداريت