انشالله خودا هیدایهتمان دهدات تاوهکو حیجابێکی تهواو بکهین:)
دهست خۆش بێت...
inshalla har wa abet:)
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » حیجاب.ئیمانه.پاکی یه.لهخوا ترسانه. حهیایه » وهڵامی نوێ بنووسه
هەموو خانە نووسراوەکان بە قەڵەوی پێویستە پڕبکرێنەوە پێش ناردنی فۆرم
انشالله خودا هیدایهتمان دهدات تاوهکو حیجابێکی تهواو بکهین:)
دهست خۆش بێت...
inshalla har wa abet:)
supas bo payamakantan
suda bn
ماندوونهبیت خوداپاداشتی خێرت باته وه
دةس خؤش مةريةم كيان بؤ ئةو بابةتة جوانةت هةر سةركةوتو بى
ده ست خوش مه ريةم خان حيجاب نةخشه بيت لةكشت ئافره تيك
انشالله خودا هیدایهتمان دهدات تاوهکو حیجابێکی تهواو بکهین:)
دهست خۆش بێت...
ده ست خوش مه ريةم خان حيجاب نةخشه بيت لةكشت ئافره تيك
16
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » حیجاب.ئیمانه.پاکی یه.لهخوا ترسانه. حهیایه » وهڵامی نوێ بنووسه
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]