بابهت: حیجاب.ئیمانه.پاکی یه.لهخوا ترسانه. حهیایه
16

تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » حیجاب.ئیمانه.پاکی یه.لهخوا ترسانه. حهیایه
پهڕه 1
ده ست خوش مه ريةم خان حيجاب نةخشه بيت لةكشت ئافره تيك
گهوره بوون ئهو تابلۆیه بوو كه هیچ كام لهو ڕهنگانهى تێدا نهبوو كه به منداڵى خهونم پێیانهوه دهبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنى......!!
ده ست خوش مه ريةم خان حيجاب نةخشه بيت لةكشت ئافره تيك
دةس خؤش مةريةم كيان بؤ ئةو بابةتة جوانةت هةر سةركةوتو بى
ماندوونهبیت خوداپاداشتی خێرت باته وه
supas bo payamakantan
suda bn

انشالله خودا هیدایهتمان دهدات تاوهکو حیجابێکی تهواو بکهین:)
دهست خۆش بێت...
inshalla har wa abet:)

پهڕه 1
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » حیجاب.ئیمانه.پاکی یه.لهخوا ترسانه. حهیایه
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]