xwa dll xosht kat
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » ههمهڕهنگ » تۆکامهیانی.. » وهڵامی نوێ بنووسه
هەموو خانە نووسراوەکان بە قەڵەوی پێویستە پڕبکرێنەوە پێش ناردنی فۆرم
xwa dll xosht kat
bezar la jyan
سوپاس بۆپهیامهکانتان
walla mn shawan zor bash axawm hhh
24
DellYaar نووسی:y3ni chi bedar lagal dendar ? sahli ka lom barez
supasدین دار واته شهوانه شهو نوێژ ئهكاو بێدار واته بێ چاره خاتون
24
aha supas barez
e bahsa amash nagretawa
y3ni chi bedar lagal dendar ? sahli ka lom barez
supas
دین دار واته شهوانه شهو نوێژ ئهكاو بێدار واته بێ چاره خاتون
24
y3ni chi bedar lagal dendar ? sahli ka lom barez
supas
یانەی سەرهەنگ موحسین » ههمهڕهنگ » تۆکامهیانی.. » وهڵامی نوێ بنووسه
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]