پهڕه 1
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » ههمهڕهنگ » تۆکامهیانی..
پهڕه 1
y3ni chi bedar lagal dendar ? sahli ka lom barez
supas
y3ni chi bedar lagal dendar ? sahli ka lom barez
supas
دین دار واته شهوانه شهو نوێژ ئهكاو بێدار واته بێ چاره خاتون
24
DellYaar نووسی:y3ni chi bedar lagal dendar ? sahli ka lom barez
supasدین دار واته شهوانه شهو نوێژ ئهكاو بێدار واته بێ چاره خاتون
24
aha supas barez
e bahsa amash nagretawa
walla mn shawan zor bash axawm hhh
bezar la jyan
گهوره بوون ئهو تابلۆیه بوو كه هیچ كام لهو ڕهنگانهى تێدا نهبوو كه به منداڵى خهونم پێیانهوه دهبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنى......!!
پهڕه 1
یانەی سەرهەنگ موحسین » ههمهڕهنگ » تۆکامهیانی..
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]