1 (دەستکاری کراوە: سوزان 2010-02-14 09:21:56)

بابه‌ت: ئه‌ستێره‌كان به‌ پاره‌ ئاماده‌ی نمایشه‌كانی جلوبه‌رگ ده‌بن

24


    

    http://webchinupload.com/files/asterakan_1.jpg   

16


                  سلێمانی نئت

2

وه‌ڵام: ئه‌ستێره‌كان به‌ پاره‌ ئاماده‌ی نمایشه‌كانی جلوبه‌رگ ده‌بن

ده‌ست خوششششششششش

https://s21.me/ysm21/img/up/maryam1.jpeg

3

وه‌ڵام: ئه‌ستێره‌كان به‌ پاره‌ ئاماده‌ی نمایشه‌كانی جلوبه‌رگ ده‌بن

24

http://www.kurdupload.com/images/ORmS1345635726/iraqlive_1344459358_365.png

20

4

وه‌ڵام: ئه‌ستێره‌كان به‌ پاره‌ ئاماده‌ی نمایشه‌كانی جلوبه‌رگ ده‌بن

دةستةكانت هةر خوش بيت سوزانة كيان

http://www.kurdupload.com/images/fvJy1351717557/lklk.jpg
نازانم بۆ قسه یكم بۆ وتن نییه  هیچ ناڵێم .....ته نیا یه ك شت نه بێ
ئه ڵێم خودایه هه رگیز جێم مه هێڵه من هه میشه موحتاجی تۆم ..

5

وه‌ڵام: ئه‌ستێره‌كان به‌ پاره‌ ئاماده‌ی نمایشه‌كانی جلوبه‌رگ ده‌بن

وابزانم ئه‌گه‌ر لێره‌ بکرێت ده‌بێ ئێمه‌ بلیت ببڕین big_smile

ده‌سته‌کانت خۆش سۆزان بژیت

ده‌توانی گوێ له هه‌موو‌ قورئانی پیرۆز بگریت به‌ ته‌فسیری کوردی له‌ یوتوب فـــــه‌رمــوو


کـاتـێـک ژیـان سـه‌د هـۆکـارم نـیـشـان ده‌دات بـۆ گریان و ئازار . .

مــن هه‌زار هۆکاری نیشان ده‌ده‌م بۆ خه‌نده‌ و ژیانێکی به‌ختیار . . !

6

وه‌ڵام: ئه‌ستێره‌كان به‌ پاره‌ ئاماده‌ی نمایشه‌كانی جلوبه‌رگ ده‌بن

ده‌ست خۆش بۆ ئه‌م بابه‌ته‌

burhan net
http://kurdup.com/up/uploads/picture/fdb66fd25d.jpg

16