1

بابه‌ت: جیاوازی نێوان ان شاء الله‌ وه‌ انشاء الله‌ له‌کاتی نووسین دا

24

سه‌رچاوه‌ : کورد کلیك

دەڵێن شێت بووە ،دەست و پێی کۆت و بەند کەن!
دەڵێم: دڵ شێت بووە
دەست و پێ چ بکا؟!
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1535464_717902694897472_1960931195_n.jpg

2

وه‌ڵام: جیاوازی نێوان ان شاء الله‌ وه‌ انشاء الله‌ له‌کاتی نووسین دا

سوباس بوخوا زور ده ميكه ئه م شته ده زانم , زور كرينكه به راستى ئه م بابه ته ...

ده سته كانت خوش بيت برا كيان ,, هه ربزيت

http://kurdup.com/up/uploads/picture/92e704aba5.jpg


http://kurdup.com/up/uploads/picture/793059c2de.jpg


                                  EwA NiMuNaN

3

وه‌ڵام: جیاوازی نێوان ان شاء الله‌ وه‌ انشاء الله‌ له‌کاتی نووسین دا

16

http://www.kurdupload.com/images/y4Lf951392892665/sss.jpg

4

وه‌ڵام: جیاوازی نێوان ان شاء الله‌ وه‌ انشاء الله‌ له‌کاتی نووسین دا

ده ست خوش به ريز oneهه رده م بيشكه وتوبيت     هه ربزيت زور زور به سوده

کـه‌ نـامـه‌ت بـۆ ئـه‌نـێـرم مـانـای وایـه‌بـیـرت ئـه‌کـه‌م  کـه‌ نـامـه‌شـت بـۆ نـانـێـرم
مـانـای وایـه‌ چـاوه‌ڕێـم بـزانـم تـۆ کـه‌ی بـیـرم ئـه‌کـه‌یـت !!





ئه‌وه‌ش خۆم له‌ فیس خه‌سوو   wink

5

وه‌ڵام: جیاوازی نێوان ان شاء الله‌ وه‌ انشاء الله‌ له‌کاتی نووسین دا

ده‌سته‌کانت خۆش بێت کاک لێزمه‌ ڕونکردنه‌وه‌یه‌کی زۆر به‌سود بوو.

ده‌توانی گوێ له هه‌موو‌ قورئانی پیرۆز بگریت به‌ ته‌فسیری کوردی له‌ یوتوب فـــــه‌رمــوو


کـاتـێـک ژیـان سـه‌د هـۆکـارم نـیـشـان ده‌دات بـۆ گریان و ئازار . .

مــن هه‌زار هۆکاری نیشان ده‌ده‌م بۆ خه‌نده‌ و ژیانێکی به‌ختیار . . !

6

وه‌ڵام: جیاوازی نێوان ان شاء الله‌ وه‌ انشاء الله‌ له‌کاتی نووسین دا

دةستةكانت خؤش بيت برام رون كردنةوةيكى زور جاك بوو

http://www.kurdupload.com/images/ORmS1345635726/iraqlive_1344459358_365.png

20

7

وه‌ڵام: جیاوازی نێوان ان شاء الله‌ وه‌ انشاء الله‌ له‌کاتی نووسین دا

24

http://kurdup.com/up/uploads/picture/396b9e0177.jpg