بابهت: ڤالانتاین لێم ببوره
24
من كوڕێكی
24
ناتوانم یادت كهمهوه[
چونكه من بهندهی
24
یادكردنهوهت قهدهغهیه
یاسای دینهكهی من وایه
منیش یاسای دینهكهی خۆم ناگۆرمهوه
بهههرچی چهژنی دنیایه
مـانـای وایـه چـاوهڕێـم بـزانـم تـۆ کـهی بـیـرم ئـهکـهیـت !!
ئهوهش خۆم له فیس خهسوو
