بابهت: پهیچی کاسیاس گهیشته 8ملێۆن کهس
پاش ئهوهیی پهیچی فهرمی گۆڵچی ههڵبژاردهیی ئیسپانیاو ریاڵ مهدریدی ئیسپانی ئیکهر کاسیاس 2کاتژمێر پێش ئێشتا 8ملێۆن فانیی تێپهراند

دهقی لێدوانهکهیی کاسیاس بۆ ههوادارانی لهفهیسبووک:
Muchas gracias a todos por esos 8 millones de seguidores!! Seguimos creciendo...cosa que me llena de alegría!! Espero que os guste como llevo el Facebook porque a mi me gusta que me arropéis!! Desde luego que no soy Kaka pero me ha dejado ponerme su camiseta para hacer una foto con este guarismo
بهکوردیهکهی:
زۆر سوپاستان دهکهم بۆ ئهوهیی پهیچهکهم گهیشته 8ملیۆن لایک.
لهڕێگایی فهیسبوکهوه خۆشم دهوێن بۆ لهبهرکردنی درێسی کاکا ڕێک بوو لهگهڵ ژمارهیی پهیچهکهم
ببورن لهههر ههڵهیهک
کۆسرهت
YSM21
گهوره بوون ئهو تابلۆیه بوو كه هیچ كام لهو ڕهنگانهى تێدا نهبوو كه به منداڵى خهونم پێیانهوه دهبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنى......!!