پهڕه 1
دهبێت چوونهژوورهوه یان به ئهندامبوون بۆ ئهوهی بتوانیت وهڵام بنووسیت
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » وهرزش » وێنهیهکێ کریستیانۆ ڕۆناڵدۆ!!!!!!!!
پهڕه 1
دهبێت چوونهژوورهوه یان به ئهندامبوون بۆ ئهوهی بتوانیت وهڵام بنووسیت
بهراستیمه زۆر بهیهك دهچن دووباره بهراستیمه
hahahaha

برا ئهو وێنهی تۆ هێناوته دهزانی هی چهند ساڵ لهمهوبهره من دهزانم ئهو كاتهی اعدام به پێلهقه بووه شهر له نێوان دوو ولات
به تف بوو.
پـه یام سڕایه وه
( سه رپه رشتیاران )
دهست خۆش کاک ڕابهر
شتێکی ئاساییه که وێنهکهی داناوه ، بهڵام به داخهوه وهڵامی نا شیاو نووسراوه !
کاك سهههند ڕوون کردهنهوه...
هێشتان لهکۆمهڵگای ئێمه مايتمان لهگهڵ يهك ئاسووده بين يعنی ناتوانين بهشێوهيهکی ڕێك قهسه لهگهڵ يهك بکهين.
رابهر نووسی:پـه یام سڕایه وه
( سه رپه رشتیاران )
پـه یام سڕایه وه
( سه رپه رشتیاران )
پـه یام سڕایه وه
( سه رپه رشتیاران )
walla hicht penarem labar barezani am yana
balam mn to bash anasm ka hatmawa bo hawler
aishala tosh deiawa awja du qsat lagar akam chwnka
mn la brakai xom nabwrm agar ba nahaq qsa bkat
tosh ch jnew pisa adai nazanm bo balam aw rezai
lesht agrm yan aw rezai let girawa la bar xatri
didara agarna esta sarparshtiaran qsakian pe agoti
balam mnu to chawman ba iaktr akawet
کاک میلان ئاگاداربه !!
گومانم وایه ئهوه کاک ڕیدار نییه ، چونکه دوێنێ شهویش ناوی منیش لهلای کهسێکهوه ووشهی نهێنی گۆڕدرابوو.
ملازم حیدهریش باوهر ناکهم خۆی بێت!
کاك رێدار شتێکی وا ناهێنێ که تۆ بهو دهرهجهیه خۆت تووره کردووه

کاک میلان ئاگاداربه !!
گومانم وایه ئهوه کاک ڕیدار نییه ، چونکه دوێنێ شهویش ناوی منیش لهلای کهسێکهوه ووشهی نهێنی گۆڕدرابوو.
ملازم حیدهریش باوهر ناکهم خۆی بێت!
walla nazanm bra gyan balam saira mnish am qsai
tom asta meshki mn lagal redar zor bradar bwm
ba mic qsaman krdwa la intrnet balam sayra
16
24
26

كاك رابهر ریدار و ملازم حیدر له بهر ئهوهی جنێویان دابوو پهیامیان سراوهتهوه
پهڕه 1
دهبێت چوونهژوورهوه یان به ئهندامبوون بۆ ئهوهی بتوانیت وهڵام بنووسیت
یانەی سەرهەنگ موحسین » وهرزش » وێنهیهکێ کریستیانۆ ڕۆناڵدۆ!!!!!!!!
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]