1

بابه‌ت: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

24


big_smile
http://kurdup.com/up/uploads/picture/b506444f19.jpg

26

http://s9.postimg.org/4ssfgcxsv/cover.jpg

2

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

16

http://smn21.com/up/uploads/jpg/675f00d0ae.jpg

3

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

جوانه‌ ده‌ست خۆش

دەڵێن شێت بووە ،دەست و پێی کۆت و بەند کەن!
دەڵێم: دڵ شێت بووە
دەست و پێ چ بکا؟!
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1535464_717902694897472_1960931195_n.jpg

4

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

dast xosh

24

5

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

هههههههه
دیمه‌نێكی زۆرجوانه‌ده‌سته‌كانت خۆش

http://smn21.com/up/uploads/jpg/3a517867d0.jpg

6

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

من له‌ پشت یاریزانان ڕاوه‌ستابووم له‌ گێمی دووه‌م ، وێنه‌که‌ که‌مێک له‌ سه‌رتر گیرابا منیش ده‌رده‌چووم smile

بەداخەوە چیتر سەردانی ئەم یانەیە ناکەم.

7

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

19

30

8

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

16

http://www.iraqup.com/up/20110814/4P0b0-fcQE_512336087.jpg

9

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

16

http://www.kurdupload.com/images/ORmS1345635726/iraqlive_1344459358_365.png

20

10

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

24

26

http://s9.postimg.org/4ssfgcxsv/cover.jpg

11 (دەستکاری کراوە: Ricardo 2010-02-11 07:55:09)

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

Vinos نووسی:

16

ههههههههههههههههه
له‌وانه‌یه‌لێفیان به‌خۆیان دابدابا
سوپاس ب په‌یامه‌كه‌ت

26

http://s9.postimg.org/4ssfgcxsv/cover.jpg

12

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

one نووسی:

جوانه‌ ده‌ست خۆش

سوپاس به‌رێزم

26

http://s9.postimg.org/4ssfgcxsv/cover.jpg

13

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

H A L K A W T نووسی:

هههههههه
دیمه‌نێكی زۆرجوانه‌ده‌سته‌كانت خۆش

هیییی big_smile
سوپاس

26

http://s9.postimg.org/4ssfgcxsv/cover.jpg

14

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

Rawan_Sherwani نووسی:

من له‌ پشت یاریزانان ڕاوه‌ستابووم له‌ گێمی دووه‌م ، وێنه‌که‌ که‌مێک له‌ سه‌رتر گیرابا منیش ده‌رده‌چووم smile

له‌سه‌ره‌وه‌ به‌س پێلاوه‌كان دیارن
ئه‌گه‌ر ته‌نها پێلاوه‌كه‌ت بناسیه‌وه‌:D

26

http://s9.postimg.org/4ssfgcxsv/cover.jpg

15

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

Stwda HawlerY نووسی:

19

سوپاس به‌رێزم

26

http://s9.postimg.org/4ssfgcxsv/cover.jpg

16

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

سـيـدرا نووسی:

16

دڵخۆشم كه‌ئه‌وها زۆر پێكه‌نیوی:D

26

http://s9.postimg.org/4ssfgcxsv/cover.jpg

17

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

Ledwan _ s نووسی:

16

برا گه‌وره‌ی wink

26

http://s9.postimg.org/4ssfgcxsv/cover.jpg

18

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

iهاهاهاهاهااهاه  واییییییییییی  هاهاهاها ئه‌مانه‌ چه‌ند سه‌رمایانه‌

https://s21.me/ysm21/img/up/maryam1.jpeg

19

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

24

http://kurdup.com/up/uploads/picture/92e704aba5.jpg


http://kurdup.com/up/uploads/picture/793059c2de.jpg


                                  EwA NiMuNaN

20

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

MARYAM نووسی:

iهاهاهاهاهااهاه  واییییییییییی  هاهاهاها ئه‌مانه‌ چه‌ند سه‌رمایانه‌

سوپاس بۆ په‌یامه‌كه‌ت.ههههههه
به‌س گه‌ر یاری بكه‌ن وا سه‌رمایان نابێ

26

http://s9.postimg.org/4ssfgcxsv/cover.jpg

21

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

ئـاریـنـا نووسی:

24

سوپاس ئه‌زیزه‌كه‌م دڵخۆشم كه‌ به‌دڵته‌

26

http://s9.postimg.org/4ssfgcxsv/cover.jpg

22

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

Vinos نووسی:

16

23

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

له‌وانه‌یه‌ ئه‌وانی پیلاوه‌کانیان دیاره‌ یه‌کیکیان من بم big_smile
جا من له‌ پیرمامم هه‌موو جار ئه‌وها سه‌رمایه‌:o:o

بەداخەوە چیتر سەردانی ئەم یانەیە ناکەم.

24

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

Vinos نووسی:

16

16

25

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

ئه‌وه‌ پێم وت وێنه‌ نه‌گریت smile ده‌ی دواتر لێپێچینه‌وه‌ی له‌گه‌ڵ ده‌كه‌م smile.
زۆر ساردبوو، ئاویش چوبوویه‌ ناو لاپچینه‌كه‌م هه‌ستم به‌ بوونی په‌نجه‌كانی پێم نه‌ده‌كرد.
كاك ڕه‌وان ئه‌وه‌ به‌درێژایی زستان وه‌ها سارده‌؟

26

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

Sarhang Muhsin نووسی:

ئه‌وه‌ پێم وت وێنه‌ نه‌گریت smile ده‌ی دواتر لێپێچینه‌وه‌ی له‌گه‌ڵ ده‌كه‌م smile.
زۆر ساردبوو، ئاویش چوبوویه‌ ناو لاپچینه‌كه‌م هه‌ستم به‌ بوونی په‌نجه‌كانی پێم نه‌ده‌كرد.
كاك ڕه‌وان ئه‌وه‌ به‌درێژایی زستان وه‌ها سارده‌؟

نا وه‌لا کاک سه‌رهه‌نگ به‌ درێژایی زستان وا نیه‌، ڕاسته‌ به‌ شیوه‌یه‌کی گشتی سارده‌.به‌لام ڕۆژانی پێش یاریه‌که‌ به‌فر باریبوو بۆ یه‌ زۆر سارد بوو. له‌ کاتی یاریه‌که‌دا.

بەداخەوە چیتر سەردانی ئەم یانەیە ناکەم.

27

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

24

26

http://s9.postimg.org/4ssfgcxsv/cover.jpg

28

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

Rawan_Sherwani نووسی:
Sarhang Muhsin نووسی:

ئه‌وه‌ پێم وت وێنه‌ نه‌گریت smile ده‌ی دواتر لێپێچینه‌وه‌ی له‌گه‌ڵ ده‌كه‌م smile.
زۆر ساردبوو، ئاویش چوبوویه‌ ناو لاپچینه‌كه‌م هه‌ستم به‌ بوونی په‌نجه‌كانی پێم نه‌ده‌كرد.
كاك ڕه‌وان ئه‌وه‌ به‌درێژایی زستان وه‌ها سارده‌؟

نا وه‌لا کاک سه‌رهه‌نگ به‌ درێژایی زستان وا نیه‌، ڕاسته‌ به‌ شیوه‌یه‌کی گشتی سارده‌.به‌لام ڕۆژانی پێش یاریه‌که‌ به‌فر باریبوو بۆ یه‌ زۆر سارد بوو. له‌ کاتی یاریه‌که‌دا.

ئه‌هااا، سوپاس براكه‌م.

29

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

ئـاریـنـا نووسی:

24

34




http://www.kurdupload.com/images/dyqsCJ1340867922/185057_478913602135180_1497977383_n.jpg



34

30

وه‌ڵام: به‌خوای سه‌رمایه‌!!!!!!

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh



hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh  hhhh  dast  xosh bram  zor pykanem hhhhhhhhhhh

ساده‌ترين به‌خشين !
ئه‌وه‌يه‌ كه‌ پێكه‌نين بخه‌يته‌ سه‌ر لێوى كه‌سانێك ،
كه‌ بيرى پێكه‌نين ئه‌كه‌ن . . .