1 (دەستکاری کراوە: VESTEN 2010-02-15 06:26:46)

بابه‌ت: چاره‌سه‌رى لاوازى ئیمان !

16

http://www.kurdupload.com/images/fvJy1351717557/lklk.jpg
نازانم بۆ قسه یكم بۆ وتن نییه  هیچ ناڵێم .....ته نیا یه ك شت نه بێ
ئه ڵێم خودایه هه رگیز جێم مه هێڵه من هه میشه موحتاجی تۆم ..

2

وه‌ڵام: چاره‌سه‌رى لاوازى ئیمان !

ده‌سته‌كانت خۆش بێت بابه‌تێكی زۆر جوانه‌ خوا پاداشتت بداته‌وه‌

http://smn21.com/up/uploads/jpg/3a517867d0.jpg

3

وه‌ڵام: چاره‌سه‌رى لاوازى ئیمان !

بابه‌تێکی زۆر به‌سوده‌ ، ده‌سته‌کانت خۆش بێت خوای گه‌وره‌ پاداشتت بداته‌وه‌ إنشاالله‌.

ده‌توانی گوێ له هه‌موو‌ قورئانی پیرۆز بگریت به‌ ته‌فسیری کوردی له‌ یوتوب فـــــه‌رمــوو


کـاتـێـک ژیـان سـه‌د هـۆکـارم نـیـشـان ده‌دات بـۆ گریان و ئازار . .

مــن هه‌زار هۆکاری نیشان ده‌ده‌م بۆ خه‌نده‌ و ژیانێکی به‌ختیار . . !

4

وه‌ڵام: چاره‌سه‌رى لاوازى ئیمان !

زور سوباس بوبه‌یامه‌ جوانه‌كانتان خوشحال بوم

http://www.kurdupload.com/images/fvJy1351717557/lklk.jpg
نازانم بۆ قسه یكم بۆ وتن نییه  هیچ ناڵێم .....ته نیا یه ك شت نه بێ
ئه ڵێم خودایه هه رگیز جێم مه هێڵه من هه میشه موحتاجی تۆم ..

5

وه‌ڵام: چاره‌سه‌رى لاوازى ئیمان !

16

http://www.kurdupload.com/images/ORmS1345635726/iraqlive_1344459358_365.png

20

6

وه‌ڵام: چاره‌سه‌رى لاوازى ئیمان !

Ledwan _ s نووسی:

16

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1236149_697070383655617_1856657392_n.jpg
کــه‌سـێـک نـیـه‌ بـپـرسـێـت لـێـم مـن بـۆ کـێ فـرمـێـسک ده‌رێـژم
شـــه‌و تــــا بـــه‌یــــان نـهـێـنـیـه‌کــان لـــه‌ نـــاخـی دڵـمـا ده‌نـێــژم
ئــــه‌وه‌نـده‌ گـریــــام. گــریــــانـیـش بـــه‌ بـیـنـیـنـی مـــن بـێ زاره‌
شـــه وانــه‌ هــاوده‌مـی ئــاسـمــان بــه‌ڵام مــانـگـم هــه‌ر نـادیـاره‌
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YatqPYkZQa4[/youtube]

7

وه‌ڵام: چاره‌سه‌رى لاوازى ئیمان !

سه‌هه‌ند نووسی:

بابه‌تێکی زۆر به‌سوده‌ ، ده‌سته‌کانت خۆش بێت خوای گه‌وره‌ پاداشتت بداته‌وه‌ إنشاالله‌.

24

8

وه‌ڵام: چاره‌سه‌رى لاوازى ئیمان !

19

30

9

وه‌ڵام: چاره‌سه‌رى لاوازى ئیمان !

زور سوباس بوئةم بةيامة جوانانةى ئيوةى ئازيز
بةوهيوايةم كةسودتان لى بينيبيت:)

http://www.kurdupload.com/images/fvJy1351717557/lklk.jpg
نازانم بۆ قسه یكم بۆ وتن نییه  هیچ ناڵێم .....ته نیا یه ك شت نه بێ
ئه ڵێم خودایه هه رگیز جێم مه هێڵه من هه میشه موحتاجی تۆم ..

10

وه‌ڵام: چاره‌سه‌رى لاوازى ئیمان !

dastakant xosh yas xan har bzhet

http://kurdup.com/up/uploads/picture/c0ed872e9d.jpg