1

بابه‌ت: چه‌ند وینه‌یه‌كی یاریزان(نشأت اكرم) نوێ

16

http://kurdup.com/up/uploads/picture/92e704aba5.jpg


http://kurdup.com/up/uploads/picture/793059c2de.jpg


                                  EwA NiMuNaN

2

وه‌ڵام: چه‌ند وینه‌یه‌كی یاریزان(نشأت اكرم) نوێ

dast xosh

http://www.lamst-a.net/upfiles/4qi19779.jpg

3

وه‌ڵام: چه‌ند وینه‌یه‌كی یاریزان(نشأت اكرم) نوێ

16

4

وه‌ڵام: چه‌ند وینه‌یه‌كی یاریزان(نشأت اكرم) نوێ

ده‌ست خوش

https://s21.me/ysm21/img/up/maryam1.jpeg

5

وه‌ڵام: چه‌ند وینه‌یه‌كی یاریزان(نشأت اكرم) نوێ

زۆر سوپااااااااس بۆ په‌یامه‌كانتان هه‌ربژین

http://kurdup.com/up/uploads/picture/92e704aba5.jpg


http://kurdup.com/up/uploads/picture/793059c2de.jpg


                                  EwA NiMuNaN

6

وه‌ڵام: چه‌ند وینه‌یه‌كی یاریزان(نشأت اكرم) نوێ

ده‌ست خۆش هیوادارم هیچی دیكه‌ وێنه‌ی یاریزانی عێراقی بلاونه‌كه‌یه‌وه‌ ته‌نها وێنه‌ی یاریزانه‌ كورده‌كان بڵاوكه‌وه‌.

7

وه‌ڵام: چه‌ند وینه‌یه‌كی یاریزان(نشأت اكرم) نوێ

16

http://kurdup.com/up/uploads/picture/ac15a7bdff.jpg