1 (دەستکاری کراوە: Stwda HawlerY 2010-02-12 12:38:27)

بابه‌ت: خشته‌ی یاریه‌كانی جـامـی جـیهـانی 2010 باشـووری ئـه‌فریقـیا

19

19


19

30

2

وه‌ڵام: خشته‌ی یاریه‌كانی جـامـی جـیهـانی 2010 باشـووری ئـه‌فریقـیا

16

20

3

وه‌ڵام: خشته‌ی یاریه‌كانی جـامـی جـیهـانی 2010 باشـووری ئـه‌فریقـیا

سوپاس بۆ زانیاری کاتی یاریه‌کان ، ده‌سته‌کانت خۆش بێت.

ده‌توانی گوێ له هه‌موو‌ قورئانی پیرۆز بگریت به‌ ته‌فسیری کوردی له‌ یوتوب فـــــه‌رمــوو


کـاتـێـک ژیـان سـه‌د هـۆکـارم نـیـشـان ده‌دات بـۆ گریان و ئازار . .

مــن هه‌زار هۆکاری نیشان ده‌ده‌م بۆ خه‌نده‌ و ژیانێکی به‌ختیار . . !

4

وه‌ڵام: خشته‌ی یاریه‌كانی جـامـی جـیهـانی 2010 باشـووری ئـه‌فریقـیا

24

http://www.kurdupload.com/images/y4Lf951392892665/sss.jpg

5

وه‌ڵام: خشته‌ی یاریه‌كانی جـامـی جـیهـانی 2010 باشـووری ئـه‌فریقـیا

زورجوانه

6

وه‌ڵام: خشته‌ی یاریه‌كانی جـامـی جـیهـانی 2010 باشـووری ئـه‌فریقـیا

ده‌ست خۆش سه‌ركه‌وتووبیت

burhan net
http://kurdup.com/up/uploads/picture/fdb66fd25d.jpg

16

7

وه‌ڵام: خشته‌ی یاریه‌كانی جـامـی جـیهـانی 2010 باشـووری ئـه‌فریقـیا

burhannet نووسی:

ده‌ست خۆش سه‌ركه‌وتووبیت

8

وه‌ڵام: خشته‌ی یاریه‌كانی جـامـی جـیهـانی 2010 باشـووری ئـه‌فریقـیا

ده‌ست خۆش
به‌ڵام چۆن دایبه‌زێنین؟