1

بابه‌ت: دوعای چاره‌سه‌ری بۆ گشت نه‌خۆشیه‌ک.

16

2

وه‌ڵام: دوعای چاره‌سه‌ری بۆ گشت نه‌خۆشیه‌ک.

dast xosh zooooooooooooorrrrr basuda

گه‌وره‌ بوون ئه‌و تابلۆیه‌ بوو كه‌ هیچ كام له‌و ڕه‌نگانه‌ى تێدا نه‌بوو كه‌ به‌ منداڵى خه‌ونم پێیانه‌وه‌ ده‌بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنى......!!

3

وه‌ڵام: دوعای چاره‌سه‌ری بۆ گشت نه‌خۆشیه‌ک.

chamany kaka kosrat

4

وه‌ڵام: دوعای چاره‌سه‌ری بۆ گشت نه‌خۆشیه‌ک.

دةست خؤش كاك شةرةفخان...

5

وه‌ڵام: دوعای چاره‌سه‌ری بۆ گشت نه‌خۆشیه‌ک.

dastt xosh bet zor swd baxsha xway gawra padashte xert bdatawa smile

ئه‌کرێ له‌ گه‌ڵ ئاسمان ڕێککه‌وین دوووباڵی ئه‌فسوناویم باتێ...تا بۆ لای بفڕم؟! ئه‌شێ ده‌ریا له‌ گه‌ڵما هه‌ند میهرابان بێت نه‌هێڵێ قوڵای بمخنکێنێ .شه‌پۆله‌کانیش ئارام کاته‌وه‌ ...تا له‌ لای له‌نگه‌ربگرم ئه‌وه‌ی که‌ ئاسته‌مه‌و ناکرێ ..ئه‌ی یار مه‌ودای نێوان...ڕۆحی من و دڵی تۆیه‌ نازانم چۆن هه‌نگاو بنێم و چۆن بیبڕم ؟!
http://www.lexilogos.com/keyboard/sorani.htm

6

وه‌ڵام: دوعای چاره‌سه‌ری بۆ گشت نه‌خۆشیه‌ک.

زور سوباس هاوريكانم ..........

7

وه‌ڵام: دوعای چاره‌سه‌ری بۆ گشت نه‌خۆشیه‌ک.

ده‌ستت خۆش بێت کاکه‌ گیان ، هیوای به‌رده‌وامیت بۆ ده‌خوازم.

ده‌توانی گوێ له هه‌موو‌ قورئانی پیرۆز بگریت به‌ ته‌فسیری کوردی له‌ یوتوب فـــــه‌رمــوو


کـاتـێـک ژیـان سـه‌د هـۆکـارم نـیـشـان ده‌دات بـۆ گریان و ئازار . .

مــن هه‌زار هۆکاری نیشان ده‌ده‌م بۆ خه‌نده‌ و ژیانێکی به‌ختیار . . !

8

وه‌ڵام: دوعای چاره‌سه‌ری بۆ گشت نه‌خۆشیه‌ک.

ده‌ستت خۆش بێت کاکه‌ گیان ، هیوای به‌رده‌وامیت بۆ ده‌خوازم.

https://s21.me/ysm21/img/up/maryam1.jpeg

9

وه‌ڵام: دوعای چاره‌سه‌ری بۆ گشت نه‌خۆشیه‌ک.

سوباستان دةكةم ئةزيزانم .........