1

بابه‌ت: پێنج وته‌ی به‌نرخ بۆ ژیانت

http://www.dzhabaw.net/up/uploads/images/DzHaBaW-a905c39e10.jpg

18

http://www.kurdupload.com/images/fvJy1351717557/lklk.jpg
نازانم بۆ قسه یكم بۆ وتن نییه  هیچ ناڵێم .....ته نیا یه ك شت نه بێ
ئه ڵێم خودایه هه رگیز جێم مه هێڵه من هه میشه موحتاجی تۆم ..

2

وه‌ڵام: پێنج وته‌ی به‌نرخ بۆ ژیانت

وته‌کان یه‌ک له‌ یه‌ک جوانترن !
ده‌سته‌کانت خۆش بێت ، هیوام به‌رده‌وامیته‌.

ده‌توانی گوێ له هه‌موو‌ قورئانی پیرۆز بگریت به‌ ته‌فسیری کوردی له‌ یوتوب فـــــه‌رمــوو


کـاتـێـک ژیـان سـه‌د هـۆکـارم نـیـشـان ده‌دات بـۆ گریان و ئازار . .

مــن هه‌زار هۆکاری نیشان ده‌ده‌م بۆ خه‌نده‌ و ژیانێکی به‌ختیار . . !

3

وه‌ڵام: پێنج وته‌ی به‌نرخ بۆ ژیانت

به‌راستی وته‌ی جوانن ده‌ست خۆش

.

.

.

24

4

وه‌ڵام: پێنج وته‌ی به‌نرخ بۆ ژیانت

دةستةكانت خؤشبي زؤر جوان بون هيوادارم بةردةوام بي لةسة ر بلاوكردنةوةي بابةتي لةو جؤرة

5

وه‌ڵام: پێنج وته‌ی به‌نرخ بۆ ژیانت

ویستم یه‌کێک له‌ ووته‌کان هه‌ڵبژێرم که‌ له‌ هه‌موویان سه‌یرتر بێ ،،به‌ڵام نه‌متوانی

ده‌ست خۆش خوشکی گه‌وره‌مان

ساده‌ترين به‌خشين !
ئه‌وه‌يه‌ كه‌ پێكه‌نين بخه‌يته‌ سه‌ر لێوى كه‌سانێك ،
كه‌ بيرى پێكه‌نين ئه‌كه‌ن . . .

6

وه‌ڵام: پێنج وته‌ی به‌نرخ بۆ ژیانت

ده ست خوش هةموويان جوانن

گه‌وره‌ بوون ئه‌و تابلۆیه‌ بوو كه‌ هیچ كام له‌و ڕه‌نگانه‌ى تێدا نه‌بوو كه‌ به‌ منداڵى خه‌ونم پێیانه‌وه‌ ده‌بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنى......!!

7

وه‌ڵام: پێنج وته‌ی به‌نرخ بۆ ژیانت

یه‌كه‌م
مه‌هیڵه‌ كه‌س ببێته‌ یه‌كه‌م كه‌س له‌ ژیانتا
كاتێك ئه‌زانیت تۆ دووه‌م كه‌سی له‌ ژیانی ئه‌ودا
زۆرزۆرجوانن ده‌سته‌كانت  خۆش بێ وبه‌تایبه‌تیش ئه‌مه‌ یان

8

وه‌ڵام: پێنج وته‌ی به‌نرخ بۆ ژیانت

سوپاس بۆ په‌یامه‌کانتان هه‌ر له‌ به‌خته‌وه‌ری دابن:)

http://www.kurdupload.com/images/fvJy1351717557/lklk.jpg
نازانم بۆ قسه یكم بۆ وتن نییه  هیچ ناڵێم .....ته نیا یه ك شت نه بێ
ئه ڵێم خودایه هه رگیز جێم مه هێڵه من هه میشه موحتاجی تۆم ..