بابهت: سهیرکه و گوێی لێبگره . . . بڵــێ ( ماشاءالله )
سهیرکه و گوێی لێبگره . . . بڵــێ ماشاءالله ![]()
با ئێمهش منداڵهکان وا پهروهرده بکهیـن.
کـاتـێـک ژیـان سـهد هـۆکـارم نـیـشـان دهدات بـۆ گریان و ئازار . .
مــن ههزار هۆکاری نیشان دهدهم بۆ خهنده و ژیانێکی بهختیار . . !


