1

بابه‌ت: سه‌یرکه‌ و گوێی لێ‌بگره‌ . . . بڵــێ ( ماشاءالله‌ )

سه‌یرکه‌ و گوێی لێ‌بگره‌ . . . بڵــێ ماشاءالله‌ smile

با ئێمه‌ش منداڵه‌کان وا په‌روه‌رده‌ بکه‌یـن.

ده‌توانی گوێ له هه‌موو‌ قورئانی پیرۆز بگریت به‌ ته‌فسیری کوردی له‌ یوتوب فـــــه‌رمــوو


کـاتـێـک ژیـان سـه‌د هـۆکـارم نـیـشـان ده‌دات بـۆ گریان و ئازار . .

مــن هه‌زار هۆکاری نیشان ده‌ده‌م بۆ خه‌نده‌ و ژیانێکی به‌ختیار . . !

2

وه‌ڵام: سه‌یرکه‌ و گوێی لێ‌بگره‌ . . . بڵــێ ( ماشاءالله‌ )

kak sahand danwsre erroorrrrrrrrrrrr

گه‌وره‌ بوون ئه‌و تابلۆیه‌ بوو كه‌ هیچ كام له‌و ڕه‌نگانه‌ى تێدا نه‌بوو كه‌ به‌ منداڵى خه‌ونم پێیانه‌وه‌ ده‌بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنى......!!

3

وه‌ڵام: سه‌یرکه‌ و گوێی لێ‌بگره‌ . . . بڵــێ ( ماشاءالله‌ )

ماشاءالله‌ ماشاءالله‌ ماشاءالله‌ ماشاءالله‌ ماشاءالله‌ ماشاءالله‌


بەراستی شایەنیەتی کە پێی بڵێین ماشاءالله‌

میللەتانی دی مناڵەکان فێری قورئان دەکەن ،،،ئێمەش فێری حەیران و گۆرانیان دەکەین ،،،،،،،،،!!!!!!!!!!!!!!١



یەک کۆمەر دەست خۆش ،،،شازی بابەت بوو

ساده‌ترين به‌خشين !
ئه‌وه‌يه‌ كه‌ پێكه‌نين بخه‌يته‌ سه‌ر لێوى كه‌سانێك ،
كه‌ بيرى پێكه‌نين ئه‌كه‌ن . . .

4

وه‌ڵام: سه‌یرکه‌ و گوێی لێ‌بگره‌ . . . بڵــێ ( ماشاءالله‌ )

سه‌د جار ماشائه‌ڵا.

5

وه‌ڵام: سه‌یرکه‌ و گوێی لێ‌بگره‌ . . . بڵــێ ( ماشاءالله‌ )

ماشاالله..ماشاالله..ماشاالله

16

http://www.webchinupload.com/files/lllllkjkl.jpg

6

وه‌ڵام: سه‌یرکه‌ و گوێی لێ‌بگره‌ . . . بڵــێ ( ماشاءالله‌ )

16

http://www.kurdupload.com/images/y4Lf951392892665/sss.jpg

7

وه‌ڵام: سه‌یرکه‌ و گوێی لێ‌بگره‌ . . . بڵــێ ( ماشاءالله‌ )

ماندونه‌بی سه‌هه‌ندگیان منیش هیچ له‌لای م نابێته‌وه‌ جانازانم كێشه‌ی چیه‌ ده‌سته‌كانت خۆش بێ به‌ڕێز

8

وه‌ڵام: سه‌یرکه‌ و گوێی لێ‌بگره‌ . . . بڵــێ ( ماشاءالله‌ )

سوپاس بۆ په‌یامه‌کانتان .

ببورن ئه‌وانه‌ی ڤیدیۆکه‌ لایان ناکرێته‌وه‌ ، به‌لام بڕوا بکه‌ن هیچ کێشه‌یه‌کی نییه‌ !

ده‌توانی گوێ له هه‌موو‌ قورئانی پیرۆز بگریت به‌ ته‌فسیری کوردی له‌ یوتوب فـــــه‌رمــوو


کـاتـێـک ژیـان سـه‌د هـۆکـارم نـیـشـان ده‌دات بـۆ گریان و ئازار . .

مــن هه‌زار هۆکاری نیشان ده‌ده‌م بۆ خه‌نده‌ و ژیانێکی به‌ختیار . . !