بابهت: یاو چی دهڵێت كاتێك خۆشهویستهكهی شوو به پیاوێكی تر دهكات...؟؟؟؟
16

تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » ههمهڕهنگ » یاو چی دهڵێت كاتێك خۆشهویستهكهی شوو به پیاوێكی تر دهكات...؟؟؟؟
پهڕه 1
16

دەستت خۆش بیت زۆر جوان بو بەردەوام بیت
زۆر كاریگهرو بهمانا بوو، مهبهست له بابهتهكه بهرزی ئاستی هۆشیاری و گهورهیی ڕادهی قبوڵه! له نهتهوهیهكهوه بۆ نهتهوهیهكی تر، بهڵام دهشێ ئهوهش بڵێین: كه ئهمه ڕای گشتی نیه، واته كه نووسراوه ئیسپانیا، ههموو ئیسپانیا وهها بیر ناكهنهوه، بهڵام دیاره به پشت بهستن به توێژینهوه ئهمهیه ڕای زۆربه.
پهڕه 1
یانەی سەرهەنگ موحسین » ههمهڕهنگ » یاو چی دهڵێت كاتێك خۆشهویستهكهی شوو به پیاوێكی تر دهكات...؟؟؟؟
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]