1

بابه‌ت: * چیرۆک *

ئه‌گه‌ر مه‌رگ ڕێگه‌ی ده‌داین...من نه‌مده‌ویست برای ئه‌و بم ..!

ی

16

https://s21.me/ysm21/img/up/maryam1.jpeg

2

وه‌ڵام: * چیرۆک *

ئه‌و هه‌ر به‌رده‌وام بوو كاكه‌سه‌ردارو كاكه‌گیان و كاكه‌ ته‌ڕه‌ماش و...:D:D:D:lol:

چیرۆکێکی خۆش بوو

http://www.kurdupload.com/images/XTEu1322333751/777.PNG

16