پهڕه 1
دهبێت چوونهژوورهوه یان به ئهندامبوون بۆ ئهوهی بتوانیت وهڵام بنووسیت
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » هونهری » * ئهمه چييه ؟؟؟ *
پهڕه 1
دهبێت چوونهژوورهوه یان به ئهندامبوون بۆ ئهوهی بتوانیت وهڵام بنووسیت
به بهڕ دهچێت که لهقهدیم بهکار دههات وهک بهتانی ..
نة مالةكةم هةلةى ![]()

ئاسان کاری بکه
هههه
نة تةرك هةية
نة ئاسان كارى ![]()

هههههه ئێ نازاچ بکهم سفرم لۆدانی
كو دلم ديت كجى ئةتوو 1000 هةموو كات لاى من:/

la parda dachet awi ka ba dawak rae dakeshya sari
hmm ![]()
قةلةم ئةلوانة واتة قةلةمى رةنكاو رةنك.

la parda dachet awi ka ba dawak rae dakeshya sari
hmm
هههههههههه نة نة ئةوة نية

kchi adi chya parcha shtakt henay wala ba ki bli nazanet awa chya
da shtak dani handak waz7 bi
awabi aw shta ba dast krdi hndyan dachi yan afreqi wa bzanm sabata u aw shtanay
قةلةم ئةلوانة واتة قةلةمى رةنكاو رةنك.
نة توش هةلةى

kchi adi chya parcha shtakt henay wala ba ki bli nazanet awa chya
da shtak dani handak waz7 bi
awabi aw shta ba dast krdi hndyan dachi yan afreqi wa bzanm sabata u aw shtanay

LaReN نووسی:
kchi adi chya parcha shtakt henay wala ba ki bli nazanet awa chya
da shtak dani handak waz7 bi
awabi aw shta ba dast krdi hndyan dachi yan afreqi wa bzanm sabata u aw shtanay
جارى ناتوانم بيلم ![]()

24

سوباس باشت مةشغول كردين.

24
هاهاهاه ديارى جى وةلامةكةت هةلة بوو
خو ئةمة مافوور نية ئةمة كولة كول

شه یدا نووسی:24
هاهاهاه ديارى جى وةلامةكةت هةلة بوو
خو ئةمة مافوور نية ئةمة كولة كول
24
MARYAM نووسی:شه یدا نووسی:24
هاهاهاه ديارى جى وةلامةكةت هةلة بوو
خو ئةمة مافوور نية ئةمة كولة كول24
باش بخوينة نوسيومة مافورى كاشان نيةة

من ئةليم ئةوة كولة
هههه
بةو خواية ويستم بيليم بةس وتم رةنكة هةلة بى
بيم وابى ئةوة لة هؤلةنداية
من ئةليم ئةوة كولة
هههه
بةو خواية ويستم بيليم بةس وتم رةنكة هةلة بى
بيم وابى ئةوة لة هؤلةنداية
ئةم شةو بة هولةنداتان كرتية
تو خوت كولى باسى كول مةكة

نازانم
سلاموعليكم ئةمةتةزبيحة
ئةمة هولةندايي شيمالية جةند وينةيةكيش:






24
گهوره بوون ئهو تابلۆیه بوو كه هیچ كام لهو ڕهنگانهى تێدا نهبوو كه به منداڵى خهونم پێیانهوه دهبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنى......!!
پهڕه 1
دهبێت چوونهژوورهوه یان به ئهندامبوون بۆ ئهوهی بتوانیت وهڵام بنووسیت
یانەی سەرهەنگ موحسین » هونهری » * ئهمه چييه ؟؟؟ *
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]