1

بابه‌ت: وينه ه كى هه لبزارده ى مارادؤنا...!!!

له‌سه‌ر داوای خاوه‌ن بابه‌ت ، سڕایه‌وه‌.

له‌سه‌ر داوای خاوه‌ن بابه‌ت ، سڕایه‌وه‌.

له‌سه‌ر داوای خاوه‌ن بابه‌ت ، سڕایه‌وه‌.

24

2

وه‌ڵام: وينه ه كى هه لبزارده ى مارادؤنا...!!!

16

19

3

وه‌ڵام: وينه ه كى هه لبزارده ى مارادؤنا...!!!

وابزانم وينه كه ت زؤر به دله
وايه كاكه رؤمان wink
ده ست خؤش بؤ به يامه كه ت

24

4

وه‌ڵام: وينه ه كى هه لبزارده ى مارادؤنا...!!!

24

http://www.kurdupload.com/images/ORmS1345635726/iraqlive_1344459358_365.png

20

5

وه‌ڵام: وينه ه كى هه لبزارده ى مارادؤنا...!!!

dast xosh

http://kurdup.com/up/uploads/picture/c65a0d1240.jpg

6

وه‌ڵام: وينه ه كى هه لبزارده ى مارادؤنا...!!!

big_smile
جوانن
ده‌ ست خوش:)

24


24

7

وه‌ڵام: وينه ه كى هه لبزارده ى مارادؤنا...!!!

ده سته كانتان خؤش سوباس
بؤ به يامه كانتان

24

8

وه‌ڵام: وينه ه كى هه لبزارده ى مارادؤنا...!!!

16

9

وه‌ڵام: وينه ه كى هه لبزارده ى مارادؤنا...!!!

ده ست خؤش كاكه ئاسؤي كول
سه ركه وتووبيت

24