بابهت: وينه ه كى هه لبزارده ى مارادؤنا...!!!
لهسهر داوای خاوهن بابهت ، سڕایهوه.
لهسهر داوای خاوهن بابهت ، سڕایهوه.
لهسهر داوای خاوهن بابهت ، سڕایهوه.
24
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » وهرزش » وينه ه كى هه لبزارده ى مارادؤنا...!!!
پهڕه 1
دهبێت چوونهژوورهوه یان به ئهندامبوون بۆ ئهوهی بتوانیت وهڵام بنووسیت
لهسهر داوای خاوهن بابهت ، سڕایهوه.
لهسهر داوای خاوهن بابهت ، سڕایهوه.
لهسهر داوای خاوهن بابهت ، سڕایهوه.
24
وابزانم وينه كه ت زؤر به دله
وايه كاكه رؤمان ![]()
ده ست خؤش بؤ به يامه كه ت
24
ده سته كانتان خؤش سوباس
بؤ به يامه كانتان
24
16
ده ست خؤش كاكه ئاسؤي كول
سه ركه وتووبيت
24
پهڕه 1
دهبێت چوونهژوورهوه یان به ئهندامبوون بۆ ئهوهی بتوانیت وهڵام بنووسیت
یانەی سەرهەنگ موحسین » وهرزش » وينه ه كى هه لبزارده ى مارادؤنا...!!!
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]