پهڕه 1
دهبێت چوونهژوورهوه یان به ئهندامبوون بۆ ئهوهی بتوانیت وهڵام بنووسیت
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » وهرزش » وینهی 3 یاریزانه نویهکهی یانهی ههولیر
پهڕه 1
دهبێت چوونهژوورهوه یان به ئهندامبوون بۆ ئهوهی بتوانیت وهڵام بنووسیت
دهست خۆش سارا خان، هیواخوازین ئاستیان باش بێت له ههولێر..:)
16
16

دهستهكانت خۆش بێت سهركهوتن بۆ یانهی ههولێر

دهستهكانت خۆش بێت سهركهوتن بۆ یانهی ههولێر

بههيوای سوودمهند بۆ يانهی ههولێر هيودارم جێگايان پهشت خهت نهبێت:D دهست خۆش بێت سارا..
سوپاس بۆ پهیامهکانتان
واااااااااییییی ئهو چییه ئهو شته عهنتیکانه
ئهوه بۆ ئهوهنده رهشن بهس زۆۆۆۆۆۆۆۆر جوانن هههههه
دهستت خۆش بێ ساره خان بههیوام سهرکهتوو بی
24

نانا پشت خهتی چی ؟پشت خهت بهس بۆ كوردهكانه .چۆن دهبی یاریزانه عهرهبهكان لهیانهكهی خۆیان لهپشت خهت بن یاخود ئهو یاریزانه بیانیانه.!!!!
16
پهڕه 1
دهبێت چوونهژوورهوه یان به ئهندامبوون بۆ ئهوهی بتوانیت وهڵام بنووسیت
یانەی سەرهەنگ موحسین » وهرزش » وینهی 3 یاریزانه نویهکهی یانهی ههولیر
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]