بابهت: بــــێ ووهفــــا
33
16
ناوی خاوهنهكهی نازانم
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » شیعر » بــــێ ووهفــــا
پهڕه 1
دهستهكانت خۆش بێت شایان زۆر جوانه

16
بهس بزانم تۆ بۆمن ئهكهیت بهكاك ئهوه چهند جاره پێت بڵیم
دهبیت عقوبه بدریت هاهاهاهاهاهاها من كچم
وااااوو سۆۆۆۆۆۆۆۆری زۆر سۆری
بهخوا من ههندێ لههاورێیان ناناسم
بۆیه جارجاره ههله دهکهم
خۆشحالم یهنگڵ خان
عقوبه ؟؟ عقوبه دراوم تۆلهی تۆش کراوهتهوه
جۆلیانا خان دلنیا نهبووم له نووسهرهکهی
ئهگهر بهههله نهچووبم ناوی تهنیا بهرزنجییه
زۆریش دلنیا نیم
سوپاس بۆ پهیامهکهت سهرکهتوو بیت
16
بهچاوان وادهکهم ئهوجارهیان بمبوره
دووباره دهستت خۆش بێ بۆ ئهو ئاگادار کردنهوهیه
سوپاس سهرکهتوو بی
16
[/b]ليَره كه ئه لىَ مخاين شايه ن نه بووى
جؤن ئه بيَت بيَي بلَيَي به قوربان؟؟؟![/b][/size]
[size=16]
[color=blue]ت
ئێستا ژیانــــی مــن سهرابێكه پڕ له خهم و ژان
سه راب جؤن بره؟؟؟
يان ئه بيَت بليَت سه رابيَكه و برِه له خه م زان يان هه لَه يه
جه ند هه له يه كى زؤرى تر له كيَش و سه روا و خالَبه ندى
سوپاس بۆ پهیامهكانی ئهندامهكان، دهست خۆش بۆ (شایان)ـیش.
كاك سیروان ههنگاوێكی باشت ناوه، بهوهی جوان له تێكستهكه ورد بوویتهوه و ههڵهكانت خستۆته ڕوو، بهردهوامبه.
16
سوپاس بۆ پهیڤه جوانهكانت و سینگه فراوانهكهت
كاك شایان من ئهوهی راستی بێت من هیچ دهستێكی شیعرم نیه
وه ئهو ڕهخنهیهش فیكریه زیاتر پهیوهندی به بیروبۆچون و ناوچهوه نیه وابزانم
سوپاس
كاك سیروان ههنگاوێكی باشت ناوه، بهوهی جوان له تێكستهكه ورد بوویتهوه و ههڵهكانت خستۆته ڕوو، بهردهوامبه.
زۆر سوپاس كاك سهرههنگ
بهڵام من سهیرم بهوه دێت چۆن ئهبێت له شیعردا ههڵهی زهق ههبێت؟!!
Mado نووسی:كاك سیروان ههنگاوێكی باشت ناوه، بهوهی جوان له تێكستهكه ورد بوویتهوه و ههڵهكانت خستۆته ڕوو، بهردهوامبه.
زۆر سوپاس كاك سهرههنگ
بهڵام من سهیرم بهوه دێت چۆن ئهبێت له شیعردا ههڵهی زهق ههبێت؟!!
16
كاك شایان من زانیم هی خۆت نیه چونكه ئاماژهت پێی كردووه
كاكه گیان تۆ باش له مهبهستی شیعرهكه و له ڕهخنهكهی من حاڵی نهبووی
بۆیه باشتر وایه وازی لێبێنین ![]()
لهگهڵ رێزم .........
سوپاس گیان
سهراب تراویلكهیه:)
پهڕه 1
یانەی سەرهەنگ موحسین » شیعر » بــــێ ووهفــــا
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]