1

بابه‌ت: بــه‌هـــاری ده‌ڤـــه‌ری بـــادیــنــان

22


http://smn21.com/up/uploads/jpg/7a506624d9.jpg
http://smn21.com/up/uploads/jpg/252eb10bfa.jpg
http://smn21.com/up/uploads/jpg/9cee8c5075.jpg
http://smn21.com/up/uploads/jpg/71970ebc94.jpg
http://smn21.com/up/uploads/jpg/cf0a10bf95.jpg
http://smn21.com/up/uploads/jpg/047e037a2a.jpg
                             

22


http://smn21.com/up/uploads/jpg/eaf754d393.jpg
                     

22


http://smn21.com/up/uploads/jpg/9b0855febd.jpg
http://smn21.com/up/uploads/jpg/134fd689e0.jpg
http://smn21.com/up/uploads/jpg/1d3f2a4e62.jpg
http://smn21.com/up/uploads/jpg/5eb091c55a.jpg
http://smn21.com/up/uploads/jpg/cb247f6740.jpg
http://smn21.com/up/uploads/jpg/ca5c31ae73.jpg
                   

22


http://smn21.com/up/uploads/jpg/84a7832e52.jpg

2

وه‌ڵام: بــه‌هـــاری ده‌ڤـــه‌ری بـــادیــنــان

ده‌سته‌كانت خۆشبێت مامۆستا ،منیش ئێستا چه‌ن وێنه‌یه‌ك دا ده‌نێم كه‌ خۆم گرتومه‌ به‌ڵام تایبه‌ت نیه‌ به‌یه‌ك شوێن .
مامۆستا چ جۆره‌ كامیرایه‌كت هه‌یه‌ ؟

3

وه‌ڵام: بــه‌هـــاری ده‌ڤـــه‌ری بـــادیــنــان

ماشائه‌ڵا به‌هاری ئه‌مساڵمان خۆشه‌. .
له‌شت ساغ بێت مامۆستا.

4

وه‌ڵام: بــه‌هـــاری ده‌ڤـــه‌ری بـــادیــنــان

شه‌ره‌فخان نووسی:

ده‌سته‌كانت خۆشبێت مامۆستا ،منیش ئێستا چه‌ن وێنه‌یه‌ك دا ده‌نێم كه‌ خۆم گرتومه‌ به‌ڵام تایبه‌ت نیه‌ به‌یه‌ك شوێن .
مامۆستا چ جۆره‌ كامیرایه‌كت هه‌یه‌ ؟

22

5

وه‌ڵام: بــه‌هـــاری ده‌ڤـــه‌ری بـــادیــنــان

تا ئيستا تؤركةيي ناخوم بةس كةنگر زؤرخوشه
خوزگة منيش حةزيي وينةگرتنم هةبا!!!!!!

دةستت خوش ماموستا

گه‌وره‌ بوون ئه‌و تابلۆیه‌ بوو كه‌ هیچ كام له‌و ڕه‌نگانه‌ى تێدا نه‌بوو كه‌ به‌ منداڵى خه‌ونم پێیانه‌وه‌ ده‌بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنى......!!

6

وه‌ڵام: بــه‌هـــاری ده‌ڤـــه‌ری بـــادیــنــان

شه‌ یدا نووسی:
شه‌ره‌فخان نووسی:

ده‌سته‌كانت خۆشبێت مامۆستا ،منیش ئێستا چه‌ن وێنه‌یه‌ك دا ده‌نێم كه‌ خۆم گرتومه‌ به‌ڵام تایبه‌ت نیه‌ به‌یه‌ك شوێن .
مامۆستا چ جۆره‌ كامیرایه‌كت هه‌یه‌ ؟

22

ھھھھ مامۆستا ،ته‌نها ئه‌گه‌ر بچیت له‌ یابان كامیرا بكریت ،ئه‌توانی منافه‌سه‌ی كامیراكه‌ی من بكه‌ی .
ئه‌گه‌ر كامیرات كڕی D90 بكره‌ ئه‌و ئێستا ئاخر مۆدیله‌ و موسافاتیشی فوله‌ .
من خۆم زۆرم حه‌ز لێ یه‌ ،له‌وانه‌یه‌ ئه‌وه‌ی خۆم بفرۆشم ،نيكۆن D90 یێك بكرم .
ان شاء الله كامیرایه‌كی چاك ئه‌كڕی .

7

وه‌ڵام: بــه‌هـــاری ده‌ڤـــه‌ری بـــادیــنــان

SMN21 نووسی:

ماشائه‌ڵا به‌هاری ئه‌مساڵمان خۆشه‌. .
له‌شت ساغ بێت مامۆستا.

22

8

وه‌ڵام: بــه‌هـــاری ده‌ڤـــه‌ری بـــادیــنــان

ده‌ستت خۆش بێت وێنه‌كان جوانن............

ئه‌کرێ له‌ گه‌ڵ ئاسمان ڕێککه‌وین دوووباڵی ئه‌فسوناویم باتێ...تا بۆ لای بفڕم؟! ئه‌شێ ده‌ریا له‌ گه‌ڵما هه‌ند میهرابان بێت نه‌هێڵێ قوڵای بمخنکێنێ .شه‌پۆله‌کانیش ئارام کاته‌وه‌ ...تا له‌ لای له‌نگه‌ربگرم ئه‌وه‌ی که‌ ئاسته‌مه‌و ناکرێ ..ئه‌ی یار مه‌ودای نێوان...ڕۆحی من و دڵی تۆیه‌ نازانم چۆن هه‌نگاو بنێم و چۆن بیبڕم ؟!
http://www.lexilogos.com/keyboard/sorani.htm

9

وه‌ڵام: بــه‌هـــاری ده‌ڤـــه‌ری بـــادیــنــان

دةستةكانت خؤش بيت وينةى جوانن
لاى منيش بةهاريكى يةكجار خؤشة برة لة تؤرةكة و كةنكر و كؤرمزة و ريواس و كاردى

24

10

وه‌ڵام: بــه‌هـــاری ده‌ڤـــه‌ری بـــادیــنــان

K O S R A T نووسی:

تا ئيستا تؤركةيي ناخوم بةس كةنگر زؤرخوشه
خوزگة منيش حةزيي وينةگرتنم هةبا!!!!!!

دةستت خوش ماموستا

22

11

وه‌ڵام: بــه‌هـــاری ده‌ڤـــه‌ری بـــادیــنــان

SAWSAN نووسی:

ده‌ستت خۆش بێت وێنه‌كان جوانن............

16


http://smn21.com/up/uploads/gif/90a0f9c2ac.gif
http://smn21.com/up/uploads/gif/447ff6b015.gif

12

وه‌ڵام: بــه‌هـــاری ده‌ڤـــه‌ری بـــادیــنــان

SAWSAN نووسی:

ده‌ستت خۆش بێت وێنه‌كان جوانن............

20