پهڕه 1
دهبێت چوونهژوورهوه یان به ئهندامبوون بۆ ئهوهی بتوانیت وهڵام بنووسیت
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئهلبومی وێنهكان » بــههـــاری دهڤـــهری بـــادیــنــان
پهڕه 1
دهبێت چوونهژوورهوه یان به ئهندامبوون بۆ ئهوهی بتوانیت وهڵام بنووسیت
دهستهكانت خۆشبێت مامۆستا ،منیش ئێستا چهن وێنهیهك دا دهنێم كه خۆم گرتومه بهڵام تایبهت نیه بهیهك شوێن .
مامۆستا چ جۆره كامیرایهكت ههیه ؟
ماشائهڵا بههاری ئهمساڵمان خۆشه. .
لهشت ساغ بێت مامۆستا.
دهستهكانت خۆشبێت مامۆستا ،منیش ئێستا چهن وێنهیهك دا دهنێم كه خۆم گرتومه بهڵام تایبهت نیه بهیهك شوێن .
مامۆستا چ جۆره كامیرایهكت ههیه ؟
22
تا ئيستا تؤركةيي ناخوم بةس كةنگر زؤرخوشه
خوزگة منيش حةزيي وينةگرتنم هةبا!!!!!!
دةستت خوش ماموستا
گهوره بوون ئهو تابلۆیه بوو كه هیچ كام لهو ڕهنگانهى تێدا نهبوو كه به منداڵى خهونم پێیانهوه دهبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنى......!!
شهرهفخان نووسی:دهستهكانت خۆشبێت مامۆستا ،منیش ئێستا چهن وێنهیهك دا دهنێم كه خۆم گرتومه بهڵام تایبهت نیه بهیهك شوێن .
مامۆستا چ جۆره كامیرایهكت ههیه ؟22
ھھھھ مامۆستا ،تهنها ئهگهر بچیت له یابان كامیرا بكریت ،ئهتوانی منافهسهی كامیراكهی من بكهی .
ئهگهر كامیرات كڕی D90 بكره ئهو ئێستا ئاخر مۆدیله و موسافاتیشی فوله .
من خۆم زۆرم حهز لێ یه ،لهوانهیه ئهوهی خۆم بفرۆشم ،نيكۆن D90 یێك بكرم .
ان شاء الله كامیرایهكی چاك ئهكڕی .
ماشائهڵا بههاری ئهمساڵمان خۆشه. .
لهشت ساغ بێت مامۆستا.
22
دهستت خۆش بێت وێنهكان جوانن............
دةستةكانت خؤش بيت وينةى جوانن
لاى منيش بةهاريكى يةكجار خؤشة برة لة تؤرةكة و كةنكر و كؤرمزة و ريواس و كاردى
24
تا ئيستا تؤركةيي ناخوم بةس كةنگر زؤرخوشه
خوزگة منيش حةزيي وينةگرتنم هةبا!!!!!!دةستت خوش ماموستا
22
دهستت خۆش بێت وێنهكان جوانن............
16


دهستت خۆش بێت وێنهكان جوانن............
20
پهڕه 1
دهبێت چوونهژوورهوه یان به ئهندامبوون بۆ ئهوهی بتوانیت وهڵام بنووسیت
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئهلبومی وێنهكان » بــههـــاری دهڤـــهری بـــادیــنــان
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]